چند نکته مهم در کابینت آشپزخانه
28 سپتامبر

چند نکته مهم در کابینت آشپزخانه

اگر نیت به فروش خانه خود را دارید به طور حتم به این نکته توجه کرده اید که کابینت آشپزخانه نقش به سزایی در فروش رفتن خانه شما دارد و میتواند ارزش خانه شما را بالا ببرد، با ادامه این مقاله از سایت کابینت نوین آرارات کابینت سازی کرج میتوانید کابینت آشپزخانه  خود را طوری طراحی کنید که همه مشتریان خواهان آن باشند و جذابیت خانه تان دوچندان شود، برای سفارش ساخت کابینت در کرج و در تهران با ما تماس بگیرید.

ما به عنوان کابینت سازی در کرج اولین پیشنهادمان این است که به جای ایمکه متراژ کابینت های خود را زیاد کنید،کیفیت کابینت آشپزخانه خود را زیاد کنید و از یراق آلات مرغوب استفاده کنید چرا که در لحظه ای که مشتری درب اولین یونیت کابینت را باز کند و یراق آلات خراب ببیند کل خونه در نظرش قدیمی و به درد نخور میاید.

نکته دومی که جذابیت کابینت را از دید مشتری بالا میبرد ، کابینت هایی که در طراحی خود اصل تقارن را هم رعایت میکنند، تقارن و همچنین سادگی جذابیت را بیشتر میکند برای حفظ سادگی سعی کنید از یونیت هایی که اندازه های متفاوت دارند استفاده نکنید. برای مشاهده تقارن در کابینت میتوانید به نمونه کارهای سایت کابینت در کرج مراجعه نمایید.

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه نیز یکی دیگر از نکات مهم است که باید به آن توجه داشته باشید و باید رنگی انتخاب کنید که است که فضای آشپزخانه را بزرگتر جلوه بدهد و همچنین رنگی باشد که به نوعی همه پسند باشد که پیشنهاد ما استفاده از رنگ های روشن است که این رنگ ها فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان میدهند. ما به طور کلی در مقاله ای جداگانه درباره تاثیر و روانشناسی رنگ ها صحبت کرده ایم که میتوانید به آن مراجعه نمایید.

به عنوان آخرین پیشنهاد در طراحی کابینت آشپزخانه استفاده از میزناهارخوری به همراه اوپن است که مزیت این نوع طراحی علاوه بر اینکه میزناهارخوری زیبایی خاصی به خانه میدهد از کابینت ها میتوان استفاده چند منظوره نیز کرد،

کابینت سازی کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =