نحوه محاسبه قیمت کابینت
26 فوریه

نحوه محاسبه قیمت کابینت

یک متر کابینت زمینی به علاوه یک متر کابینت زمینی میشود یک متر کابینت ، ارتفاع هر دو کابینت های زمینی و هوایی مساوی و ۹۰ سانتیمتر است ولی به دلیل اینکه عمق کابینت زمینی بیشتر است و باید قیمت آنها از کابین های هوایی بیشتر باشد  به قانون معروف  40.60 در کابینت سازی میرسیم که برای محاسبه قیمت کابینت های زمینی ضریب ۶۰ و برای کابینت های هوایی ضریب ۴۰ در نظر گرفته میشود. به طور کلی محاسبه قیمت کابینت در کرج بدین صورت هست که ابتدا متراژ کل  کابینت های هوایی را با هم جمع میزنیم ضربدر ۴۰ درصد و ضربدر قیمت کابینت میکنیم، برای کابینت های زمینی نیز متراژ کل کابینت های زمینی را جمع میکنیم ضربدر ۶۰ درصد و  ضربدر قیمت کابینت می کنیم . کابینت های ایستاده و سوپری ۳ برابر قیمت کابینت زمینی محاسبه میشوند و  اوپن ۱۰۰ درصد محاسبه میشود.

جای ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی و گاز مبله در متراژ محاسبه نمیشود و فقط هزینه صفحه روی کابینت  که برای جای ماشین لباشسشویی و ظرفشویی استفاده شده گرفته میشود.

به طور مثال بعد از اندازه گیری و طرح کابینت آشپزخانه شما متراژ کابینت های هوایی ۵ متر ، متراژ کابینت زمینی ۳ متر ، و ۶۰ سانتیمتر هم ایستاده یا سوپری و یک متر اوپن هست با کابینت متری ۴۰۰ هزار تومن  نحوه محاسبه قیمت کابینت را ببینید:

نحوه محاسبه قیمت کابینت کرج :

  1. قیمت ۵ متر کابینت هوایی        800 = 400*%40*500
  2. قیمت ۳ متر کابینت زمینی        720= 400*%60*300
  3. قیمت ۱ متر اوپن                   400= 400*100%*100
  4. قیمت ۶۰ سانت ایستاده        432=  400*60%*3*60

این عدد ها را با هم جمع میکنیم ۸۰۰+۷۲۰+۴۰۰+۴۳۲=۲۳۵۲  به این قیمت صفحه ماشین لباسشویی، قیمت نماهای اضافی  اضافه میشود و در انتهای ۱۰ درصد نیز هزینه  حمل و نصب کابینت نیز به این قیمت اضافه میشود.

 

استفاده از سه کشو  در کابینت آشپزخانه نیز عرف کابینت ساز ها است ولی اگر به درخواست مشتری از بیشتر از سه کشو در کابینت اشپزخانه استفاده شود هزینه کشوهای اضافی نیز محاسبه میشود.

منظور از نماهای اضافی نماهایی است که جزو کابینت نیست ولی مشتری برای زیبایی بیشتر درخواست استفاده از نما و ام دی اف را دارد مثلا کاور کردن ستون های آشپزخانه با ام دی اف.

در صورتی که یونیت زیر سینک از ام  دی اف ساخته شود هزینه ایاضافه نمیگردد در صورت درخواست مشتری برای ساخت یونیت زیر سینک از ورق های پی وی سی که پلاستیک فشرده هستند و ضد اب  هزینه پی وی سی اضافه میگردد.

برای مشاهده لیست قیمت کابینت کرج روی لینک زیر کلیک نمایید:

قیمت کابینت

شعار ما صداقت بهترین استراتژی ، در این مقاله از کابینت کرج سعی کردیم نحوه محاسبه قیمت کابینت کرج  را با صداقت توضیح بدهیم در صورت سوال و یا سفارش کابینت با شماره زیر تملس بگیرید و یا در تلگرام شماره زیر ما با در ارتباط باشید:

۳۲۱ ۵۶۱ ۰ ۰۹۱۲

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =