با کابینت آشپزخانه بیشتر آشنا شویم
25 می

با کابینت آشپزخانه بیشتر آشنا شویم

به طور حتم توجه کرده اید که در هنگام خرید و یا اجاره ی خانه اولین مکانی که خانم ها از ان بازدید میکنند آشپزخانه و سپس توجه به کابینت آشپزخانه است ، خانم ها اغلب وقت خود در خانه را در اشپزخانه سپری میکنند به همین دلیل میگوند آشپرخانه قلب خانه است شما میتوانید با اطمینان کابینت آرارات (کابینت کرج)را به عنوان یکی از بهترین مراکز کابینت سازی در کرج و کابینت سازی در تهران انتهاب نمایید.

در ابتدا پیشنهاد ما به عنوان کابینت سازی تهران و کابینت کرج  این است سعی کنید برای کابینت هایی که بدنه فلز دارند  از بدنه ام دی اف استفاده نکنید و این که برای صفحه روی کابینت های خود از صفحه های دست ساز که از جنس خود ورق های کابینت خودتان هستند استفاده نشود به علت اینکه صفحه کابینت قسمت است که بیشترین تماس با اب را دارد  به جای ان از صفحات شرکتی که ۳ سانت و ۵ سانت هستند و دارای تنوع رنگی بالا هستند در ساخت کابینت آشپزخانه خود بهره ببرید که در برابر اب و حرارات ظروف داغ مقاوم تر هستند و اگر خواستار صفحه کابینت شیک و البته گران تر هستین میتوانید از صفحات سنگ کورین برای کابینت آشپزخانه خود استفاده نمایید.

نکته اخر انتخاب رنگ برای کابینت است با توجه به تنوع رنگبندی ام دی اف  سعی نمایید دو رنگ برای کابینت های خود انتخاب نمایید و ترجیجا از رنگهای سرد و گرم و رنگهایی که مکمل هم هستند انتخاب نمایید. رنگ های گرم چشم نواز تر هستند، عموما رنگ های سرد و روشن  باعت بزرگ تر شدن فضا میشوند و به کار شما عمق بیشتری میدهند.

برای مشاهده نمونه کارهای کابینت در کرج و نمونه کارهای متعدد ما در تهران به قسمت نمونه کارهای کابینت در سایت کابینت نوین آرارات مراجعه نمایید.

۰۹۱۲۰۵۶۱۳۲۱   معصومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =