کابینت ممبران
7 ژوئن

کابینت ممبران

کابینت ممبران کرج

در ابتدا برای اینکه کابینت ممبران را بشناسیم باید بگوییم که کابینت ممبران به مدل های جدیدتر کابینت کلاسیک گفته میشود که جنس ان ها از ام دی اف و مواد پلیمری است روی درب ان ها طرح ها و حکاکی هایی به وسیله دستگاه های cnc انجام میشود .

تفاوت کابینت ممبران با کابینت های کلاسیک قدیمی در این است که جنس کابینت های قدیمی از چوب طبیعی بود و تزییات روی ان ها به صورت دستی انجام میشد که به طبع هزینه ی بالاتری هم داشته اند شما میتوانید برای سفارش کابینت ممبران کرج و کابینت ممبران تهران با سایت کابینت کرج(کابینت نوین ارارات)  تماس بگیرید.

در حال حاضر کابینت های ممبران به دلیل تنوع و روکش یکپارچه از جنس pvc  محبوبیت بالایی در کشور ما دارند. سر ستون ها، تاج ها و گل های که در این نوع کابینت استفاده میشوند زیبایی دو چندانی به این نوع کابینت های مدرن کلاسیک میدهد که همگی از جنس پلی استر هستند که میتوان مزیت این نوع کارها را علاوه بر زیبایی وصف ناپذیر خاصیت ضد اب و مقاوم بودن در برابر رطوبت نیز نام برد.

قیمت کابینت ممبران از متری ۸۵۰ شروع میشود به بالا و قیمت دقیق آن بستگی به طرح و ابزاری که شما برای کابینت خود انتخاب میکنید دارد.

همان طور که گفته شد تاج های بلند ،سرستون ها و درب های ابزار خورده از ویژگی های کابینت های ممبران و کابینت کلاسیک کرج است، از ویژگی دیگر این نوع کابینت میتوان به  قرینه سازی نیز اشاره کرد که کمتر در کابینت های با طراحی مدرن استفاده میشود، برای سفارش کابینت در کرج با ما تماس بگیرید.

معصومی  09120561321

برای مشاهده تصاویر کابینت های زیبای ممبران  روی عکس زیر کلیک نمایید و یا به قسمت نمونه کارهای کابینت کرج مراجعه نمایید:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =