معرفی رنگ کابینت
17 جولای

معرفی رنگ کابینت

در ادامه ی مقاله ی رنگبندی ام دی اف در سایت نوین آرارات( کابینت سازی در کرج) در این مقاله به بررسی چند رنگ برای کابینت آشپزخانه ام دی اف میپردازیم:

به طور کلی در مواردی که فضا بزرگ است یا سقف آشپزخانه بلند است و یا میخواهید طول آشپزخانه بیشتر دیده شود از رنگ های سرد و بالعکس اگر فضای آشپزخانه کوچک است رنگ های گرم با تضاد زیاد استفاده کنید در صورتی که سقف آشپزخانه کوتاه است نیز از رنگ های گرم استفاده کنید.

 

براي فضاي بزرگ، رنگ‌هاي سرد، ملايم و حداقل تضاد را استفاده کنيد. در فضاي کوچک رنگ‌هاي گرم، تيره يا روشن و حداکثر تضاد را استفاده کنيد.
براي فضايي با سقف کوتاه از رنگ‌هاي گرم و تناژ‌هاي تيره استفاده کنيد. در آشپزخانه‌هايي که سقف بلند دارند از رنگ‌هاي سرد با سايه‌هاي روشن استفاده کنيد.
اگر مي‌خواهيد با استفاده از رنگ‌ها کاري کنيد که درازي آشپزخانه کم‌تر به چشم بيايد، از رنگ‌هاي گرم و تيره استفاده کنيد.
اگر مي خواهيد طول آشپزخانه بيش‌تر ديده شود از رنگ هاي سرد، ملايم يا يک‌نواخت استفاده کنيد.

 

معرفی رنگ سفید و رنگ سیاه :

از رنگ سفید به عنوان رنگی که ماهیت خنثی دارد و میتواند با هر رنگ دیگری ترکیب شود و زیبایی خاصی به کابینت آشپزخانه بدهد شناخته میشود، پیشنهاد ما به عنوان کابینت سازی در کرج استفاده از نوع های گلاس این رنگ است به دلیل اینکه ورق سفید هایگلاس به خوبی نور را در داخل آشپزخانه انعکاس میدهد و برای محیط های کم نور بهترین انتخاب میتواند باشد، در مقابل رنگ سیاه رنگی است که  نقش مهم خودش را در  کابینت آشپزخانه به عنوان رنگ دوم و رنگی که در تضاد با رنگ اول انتخاب میشود نشان میدهد.شما میتوانید نمونه کارهای هایگلاس مشکی و سفید کابینت در کرج و کابینت تهران را در سایت ما مشاهده نمایید.

 

کابینت سازی در کرج
کابینت سازی در کرج

ساخت کابینت ام دی اف کرج

کابینت تهران

رنگ طوسی:

رنگ طوسی نیز یکی از رنگ های خنثی است که آشپزخانه کوچک و شلوغ شما را بزرگ تر و خلوت جلوه میدهد، از این رنگ با ترکیب با رنگ های دیگر استفاده نمایید.

 

رنگ بنفش :

رنگ بنفش جزو رنگ های مد و بروز میباشد که زیبایی خاصی به کابینت آشپزخانه میدهد. فقط نکته مهم در استفاده این رنگ در آشپزخانه های کوچک است که باید حتما در ترکیب با یک رنگ روشن مانند سفید انتخاب شوند تا فضا دلگیر نشود.

کابینت در تهران
کابینت تهران

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =