نکاتی که خریداران کابینت به آن توجه میکنند
7 آوریل

نکاتی که خریداران کابینت به آن توجه میکنند

در این مقاله از گروه نوین ، کابینت کرج قیمت به انتظاراتی که مشتریان از یک کابینت آشپزخانه دارند میپردازیم، آیا شما به اینکه چه انتطاراتی باید از یک کابینت آشپزخانه داشت فکر کرده اید ؟

  • در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور و افزایش قیمت تمام شده کابینت مسلما یکی از انظاراتی که مشتریان دارند این است که بهترین پیشنهادات قیمتی کابینت را از کابینت ساز بشنوند   و کسانی که قصد فروش خانه را دارند می دانند که بهترین مکان برای سرمایه گذاری در خانه آشپزخانه است که این افراد هم انتظار دارند با انتخابات هوشمندانه و زیبا توام با قیمتی مناسب داشته باشند.برای برآورد کابینت کرج قیمت ان با ما تماس  بگیرید.
  • مورد بعدی که مشتریان  کابینت انتظار دارند کیفیت کابینت است، پیشنهاد ما این است که به جای متراژ کابینت زیاد و کم کیفیت ، از کابینت های کم تر ولی با کیفیت بیشتر استفاده کنید تا مجبور به هزینه مجدد برای تعویض یراق الات نشوید و با خیال راحت چندین سال از کابینت خود استفاده کنید و لذت ببرید.
  • طرح کابینت آشپزخانه هم جز مواردی است که برای کارفرما از اهمیت بسیاری برخوردار است که در طرح کابینت باید سعی شود در وهله اول تمام وسایل آشپزخانه اعم از یخچال، گاز و ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی و … دقیقا متناسب با فضایی که برای ان ها قرار داده شده است قرار گیرد به طور مثال لوله گاز خیلی با جای گاز در طراحی ارایه شده فاصله نداشته باشد. تقارن در طراحی کابینت نیز نکته بسیار مهمی است که به زیبا جلوه دادن کابینت های شما خیلی کمک میکند و علاوه بر شادگی جذابیت خاصی به آشپزخانه شما می دهد.
  • استفاده از رنگ روشن در کابینت آشپزخانه، خیلی از افراد علاقه ی زیادی به رنگ روشن  دارند و رنگ های روشن باعث بزرگ تر جلوه دادن کابینت آشپزخانه میشود البته که پیشنهاد ما استفاده از رنگ روشن برای درب ها و رنگ تیره برای نما ها است چرا که وجود رنگ تیره نیز خود به جلوه دادن به رنگ روشن و اشپزخانه کمک دو چندانی می کند برای فضای بین کابینت های هوایی و زمینی سعی شود که از رنگ های خنثی استفاده نمایید.
  • نوع اپن ، استفاده از جزیره  و یا میز ناهارخوری نیز بسیار اهمیت دارند که باید سعی نمایید اپن را در مرکز خانه تعبیه نمایید و در گوشه های خانه نباشند.

برای سفارش با کابینت سازی کرج(نوین آرارات) با شماره زیر تماس بگیرید و یا در تلگرام با ما در ارتباط باشید :

۰۹۱۲۰۵۶۱۳۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =