راهنمای انتخاب طرح و رنگ در آشپزخانه های کوچک
21 نوامبر

راهنمای انتخاب طرح و رنگ در آشپزخانه های کوچک

در این مقاله از گروه کارگاه کابینت سازی کرج به راه حل هایی میپردازیم تا بتوانید بهترین طرح را برای آشپزخانه خود اجرا نمایید تا علاوه بر زیبایی بتوانید از حداکثر فضای موجود نیز استفاده نمایید.

  • اولین پیشنهاد استفاده از میزهای گرد به جای استفاده از میزهای بزرگ مستطیلی شکل هستند چرا که میزهای گرد فضای کمتری میگیرند و به شما اجازه تردد راحت تر در آشپزخانه میدهد .
  • یکی از مواردی که ما همیشه در مورد آشپزخانه های کوچک به مشتریان خود توصیه میکنیم استفاده از رنگ روشن برای فضاهای کوچک است و مورد دیگری که تجربه ما به عنوان کارگاه کابینت سازی کرج توصیه میکنیم استفاده از یراق الات توکار برای کابینت می باشد چرا که یراق الات توکار باعث میشود که فضای شما بزرگتر جلوه کند.
  • آشپزخانه شما کوچک است و باعث میشود که یونیت های کابینت شما کم شود وبرای وسایلتان جای کافی نداشته باشید، میتوانید به استفاده از یک کابینت جزیره کوچک هم فکر کنید که هم جای بیشتری برای وسایل شما باشد و در کنار آن بتوانید از این جزیره استفاده چند منظوره کنید(به طور مثال میز غدا خوری،جای سینک یا گاز و …) .

البته در حالت کلی جزیره به آشپزخانه های بزرگ تری زیبایی بیشتری میدهد.

  • کابینت های که سطح براق دارند یا به اصطلاح کابینت های گلاس به دلیل اینکه باعث انعکاس نور میشوند باعث میشوند که آشپزخانه شما بزرگ تر جلوه کنند و همچنین دارای مزیت های اغوا کننده دیگری هستند که باعث جذاب شدن محیط میشوند و مدرن نیز هستند. برای آشنایی بیشتر با های گلاس کرج روی لینک زیر کلیلک نمایید:

کابینت هایگلاس کرج -کابینت های گلاس

  • اخرین نکته استفاده از رنگ های خنثی و همچنین یکپارچه طراحی نمودن کابینت ها به طوری که مرزی یونیت های کابینت رو از یکدیگر جدا نکند.

برای سفارش کابینت آشپزخانه با شماره زیر تماس بگیرید ، بعد از هماهنگی برای اندازه گیری دادن طرح و قیمت را اعلام مینماییم و سپس توافق روی طرح و عقد قرارداد با کابینت کرج:

۳۲۱ ۵۶۱ ۰ ۰۹۱۲    معصومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شش =