تقارن کابینت آشپزخانه
2 دسامبر

تقارن کابینت آشپزخانه

در طراحی های امروزه تقارن کابینت یکی از رکن های مهمی است که همیشه طراح ها مد نظر قرار میدهد این نکته در طراحی کابینت آشپزخانه نیز مستثنی نیست مخصوصا اگر قصد دارین از کابینت ممبران ( نمونه کار کابینت ممبران کرج) استفاده کنید چرا که کابینت های ممبران که جزو کابینت کلاسیک دسته بندی میشوند مبتنی بر نظم و هماهنگی است و تقارن کابینت حتما باید در این مدل رعایت شود.

از مزیت های بهره بردن از تقارن ایجاد تعادل در فضا است که این تعادل روی ضمیر ناخود آگاه انسان تاثیر گذار است و باعث جذابیت میشودو حس زیبایی رو به انسان القا میکند در مقابل دیدن فضایی که همخوانی و تناسب ندارد حس بدی را به بینده القا میکند.

اگر بخواهیم انواع تقارن را مرور کنیم یکی از این تقارن ها تقارن محوری است که حول یک محور عمودی یا افقی ایجاد میشود و اجسام به فاصله یکسانی از همدیگر هستند.

تقارن تکراری نوع دیگری از تقارن  هستند که همانطور که از اسمش مشخص است تکرار شدن یک جسم مشابه در یک ردیف است، از انجایی که ذهن ما منظم است نظم را هم دوست داریم و در این نوع تقارن بعد از دیدن جسم اول منتظر دیدن جسم مشابه بعدی است و این دلیل جذابیت تقارن را زیاد میکند اما در استفاده از این تقارن باید مراقب این بود که بیش از اندازه از تکرار استفاده نکنیم تا ارزش و زیبایی جسم از بین نرود.

در قسمت نمونه کارهای سایت میتوانید نمونه کارهای گروه نوین آرارات سازنده انواع کابینت آشپزخانه (کابینت ممبران، کابینت هایگلاس،کابینت ام دی اف ) را مشاهده نمایید، و مشاهده کنید که سعی شده در طراحی هایی که صورت گرفته از تقارن استفاده شود و زیبایی تقارن که به کابینت و آشپزخانه داده را مشاهده کنید:

برای سفارش با شماره ۰۹۱۲۰۵۶۱۳۲۱ تماس بگیرید و یا با تلگرام این شماره با ما در ارتباط باشید.

 

 

برای مشاهده قیمت کابینت در کرج و تهران به لینک زیر مراجعه نمایید :

قیمت کابینت کرج

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =