رنگ بندی ام دی اف
11 جولای

رنگ بندی ام دی اف

بعد از اینکه تصمیم به سفارش کابینت آشپزخانه میگیرید  بدون شک اولین و شاید ساخت ترین تصمیم که باید در مورد کابینت آشپزخانه خود بگیریم انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه می باشد چه بسا اگر آشپزخانه شما کوچک باشد انتخاب رنگ بندی ام دی اف سخت تر هم میشود و در این مورد انتخاب درست رنگ خود نمایی می کند. در این مقاله از کابینت سازی نوین آرارات ( کابینت سازی کرج) به معرفی چند رنگ  و تاثیرات این رنگ ها میپردازیم.

 

مهترین نکات در انتخاب رنگ کابینت یکی این است که اولا رنگ مورد نظر ما از نظر روانشناسی چه تاثیری بر مورد روحیات ما میگذارد و ثانیا رنگ مورد نظر ما ایا با رنگ محیطی که آشپزخانه در ان قرار داد اعم از دیوار ها، کف پوش و یا حتی وسایل آشپزخانه ما همخوانی دارد؟

پیشنهاد ما به عنوان کابینت سازی کرج این استفاده از قاعده ی ۶۰٫۳۰٫۱۰ برای رنگبندی کابینت میباشد به این صورت که یک رنگ قالب برای رنگ درب های کابینت شما استفاده شود  که ۶۰ درصد کار است، ۳۰ درصد رنگ دوم برای نماهای کار استفاده شود ، مثلا  برای کاور هود  و کلیه نما ها از رنگ دوم استفاده شود که بهتر است این رنگ تضادی با رنگ قالب(رنگ  درب ها) داشته باشد  تا بیشتر به چشم بیاید. البته شما میتوانید از ترکیب این دو رنگ با رعایت قاعده ۶۰٫۳۰ نیز استفاده کنید. ۱۰ درصد که مسلما فضای کمتری رو شامل میشود رنگ صفحه میباشد که رنگ انتخابی سوم شما است. برای رنگ صفحه ما رنگ صفحه طرح کورین را پیشنهاد میکنیم به دلیل اینکه این رنگ به دلیل شباهت به سنگ کورین زیبایی خاصی دارد و همچنین همیشه به روز است و به بیشتر کارها میخورد، شما میتوانید نمونه کارهای ما در سایت کابینت سازی کرج را مشاهده و به ترکیب این رنگ ها دقت نمایید.

 

برای مشاهده نمونه رنگ های صفحه شرکت اسیا روی لینک زیر کلیک نمایید:

شرکت آسیا

 

برای مشاهده نمونه رنگ های ام دی اف هایگلاس شرکت AGTروی لینک زیر کلیک نمایید:

شرکت AGT

 

برای سفارش کابینت ام دی اف تماس بگیرید :

۰۹۱۲۰۵۶۱۳۲۱

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 5 =