کابینت هایگلاس کرج -کابینت های گلاس
15 اکتبر

کابینت هایگلاس کرج -کابینت های گلاس

هایگلاس نوعی ام دی اف است، مغز هایگلاس مانند مغز ورق ام دی اف است با این تفاوت که روکش ان یک لایه پلکسی گلاس است. ظاهر پلکسی گلاس شفاف و شبیه شیشه است که همین ویژگی هایگلاس شیک بودن خاصی به کابینت آشپزخانه میدهد. نمونه کارهای کابینت های هایگلاس در کرج را در سایت کابینت کرج (نوین آرارات) مشاهده نمایید و با ورق مات مقایسه نمایید.

تفاوت دیگر ورق هایگلاس در این است که معمولا این نوع از ورق ها دارای یک رو رنگ مبیاشند و طرف دیگر ان سفید میباشد برخلاف ورق های مات که هر دو سمت ورق رنگی است.و ابعاد این نوع ورق ها کوچک تر هستند که این موضوع خود باعث گران تر شدن این نوع ورق ها برای استفاده در کابینت اشپزخانه مشوند.

مجموعه ما در حال حاضر با شرکت های مختلف تولید کننده کابینت هایگلاس همکاری میکند اعم از ایشیک،AGT,AGE,DECOPANEL  و یلدیز پیشنهاد ما استفاده از نوع مرغوب این نوع ورق ها میباشد به دلیل این که نوع نامرغوب این ورق در هنگام برش لب پر میشود و دلیل مهم تر اینکه  با مشاهده نوع نا مرغوب این ورق در نور شما موج و سطح نا صاف ورق را به وضوح میتوانید ببینید.

 

کابینت هایگلاس در کرج

 

مزیت های کابینت های گلاس :

  • مدرن و زیبا
  • سطح شیشه ای داشتن و منبع نور بودن
  • دارای تنوع در رنگ بندی
  • دارای طرح های متنوع ساده و طرح دار
  • به راحتی تمیز شدن

درخشندگی و تنوع رنگ هایگلاس

به دلیل شفاف بودن روکش هایگلاس گرد و غبار بیشتری رو روی خود نشان میدهند و نیاز به گردگیری بیشتری دارند البته نکته مهم این است که نظافت بسیار راحتی دارند و شما میتوانید با کشیدن دستمالی نمدار کابینت هایگلاس خود را تمیز کنید.

درخشندگی یکی از ویژگی های این نوع کابینت ها هست که خود یاعث جذابیت و مدرن بودن این نوع ورق میشود.

در انتخاب رنگ در کابینت هایگلاس به این نکته توجه نمایید که کابینت های هایگلاس روشن و همچنین ورق های طرح دار نسبت به ورق های تیره خط و خش و لک  روی ورق را کمتر نشان میدهند ، البته خط و خش خاصیت کابینت های براق است که خیلی هم نباید نگران این موضوع بود چرا که خش فقط در نور ان هم در زاویه مناسبی دید ما قابل دیدن هستند.

با کلیک روی لینک زیر نمونه رنگ های کابینت هایگلاس را میتوانید مشاهده نمایید:

سمپل AGT

 

نمونه کارهای متعدد ما را در قسمت نمونه کارهای سایت با عنوان کابینت هایگلاس در کرج و کابینت هایگلاس در تهران را میتواند مشاهده نمایید.

 

برای سفارش ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس در تهران و کرج با گروه نوین ارارات تماس بگیرید ۳۲۱ ۵۶۱ ۰ ۰۹۱۲ معصومی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =