جزیره در کابینت آشپزخانه
17 فوریه

جزیره در کابینت آشپزخانه

 جزیره در کابینت آشپزخانه

در این مقاله از سایت کابینت آشپزخانه کرج به بررسی جزیره در کابینت میپردازیم، به طور حتم اشپزخانه که در آن از جزیره استفاده شده باشد هم مدرن تر هست و هم کاربرد بیشتری دارد.

دلیل اینکه جزیره را خانم ها بیشتر میپسندند به دلیل مزیت های آن است که میتوان از آن برای مخفی کردن وسایل آشپزخانه استفاده کنند، قابلمه و وسایل بزرگ آشپزخانه را در آن جا بدهند و حتی میتوان با اضافه کردن چندلی از آن برای نشستن و به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده کرد نمونه کارهای کابینت در کرج که در ان از جزیره استفاده شده است را در قسمت نمونه کارها میتوانید مشاهده نمایید.

زیبایی جزیره بیشتر در آشپزخانه های بزرگ و آشپزخانه هایی است که از دو طرف باز میباشند ولی اگر آشپزخانه شما کوچک است نیز نا امید نباشید میتوانید از یونیت های کوچک و جزیره متحرک استفاده کنید که در صورت نیاز بتوانید ان را جا به جا نمایید.

نکته ی مهم در استفاده از جزیره این است که باید حداقل فاصله جزیره تا کابینت ها یا وسایلی  که در کنار آن هستند باید ۹۰ سانت باشد تا به راه ورود به آشپزخانه برای جابه جایی وسایل آَشپزخانه از جمله ماشین لباسشویی ، گاز و یخچال باز باشد و برای جابه جایی این وسایل مشکلی پیش نیاید فاصله ای که ما پیشنهاد میکنم ۱۲۰ است.

کابینت کرج

در کنار استفاده از جزیره به همراه کابینت آشپزخانه میتوانید از میز ناهارخوری در کنار آن استفاده کنید که علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به کار شما میدهد مناسب آشپزخانه های کوچک است که در آن میز ناهار خوری فضای زیادی را اشغال میکند، قسمت پایینی میز ناهارخوری باید باز باشد که بتوان از صندلی استفاده کرد.

کابینت آشپزخانه در کرج
کابینت آشپزخانه در کرج

 

برای سفارش کابینت در کرج (کابینت آشپزخانه در کرج) کابینت تهران با شماره زیر تماس بگیرید و برای مشاوره با تلگرام همین شماره با ما در تماس باشید:

۳۲۱ ۵۶۱ ۰ ۰۹۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =