کمد دیواری ام دی اف
8 ژانویه

کمد دیواری ام دی اف

ساخت کمد دیواری ام دی اف به دو شکل صورت میگید که گروه نوین ارارات ( کابینت کرج) با توجه به تجربه کمد دیواری کرج  نوع ساخت به صورت باکسی را پیشنهاد میکند شما میتوانید نمونه کارهای کمد کرج ما را مشاهده نمایید.

در نوع اول ساخت کمد چهار چوب از جنس پروفیل اهنی است و درهای ام دی اف روی این پروفیل اهنی سوار میشوند، در این نوع پشت کار و دیواره ها ام دی اف یا فیبر کار نمیکنند به همین دلیل ارزان تر هستند.

نوع دوم ساخت کمد دیواری که کابینت سازی کرج نیز پیشنهاد میکند کل کمد به صورت باکسی ساخته میشود و بدنه و درها همگی از جنس ام دی اف مییاشد دیگر نیاز به چهارچوب و پروفیل اهنی نیست. به دلیل اینکه کمد شما از اتصال چندین باکس ساخته میشود شما میتوانید از این کمد ها در صورت نقل مکان در منزل جدید نیز استفاده کنید و از کمد شیک و با دوام خود استفاده کنید.

قیمت ساخت کمد دیواری در کرج با جنس ام دی اف هر متر ۳۵۰ هزار تومان و هر متر هایگلاس ترک ۴۵۰ هزار تومان میباشد.

 

 

کمد کرج
کمد دیواری کرج

کمد ها کاربرد های متعدد و متنوعی دارند که بر اساس سلیقه ،نیازها و همچنین فضای شما دسته بندی میشوند

وجود کشوهای کوچک وبزرگ در کمد و ویترین های زیبا وشکیل میز کامپیوتر که در قالب کمد قرار می گیرد درب های جکی ، کشویی و لولایی مطابق با نوع سلیقه شما

و همچنین شما می توانید تخت خواب خود را نیز در کمد دیواری اتاق قرار دهید مانند  تصویر زیر که جای میز کامپیوتر و کنسول بازی در کمد تعبیه شده.

کمد دیواری کرج

برای مشاهده تعدادی از نمونه کارهای کمد دیواری در کرج و تهران روی عکس زیر کلیک نمایید:

 

برای سفارش ساخت کمد دیواری کرج و یا ساخت کمد در تهران با شماره زیر تماس بگیرید همچنین برای گرفتن حدود قیمت میتوانید طرح و اندازه خود را به تلگرام شماره زیر ارسال نمایید:

۰۹۱۲۰۵۶۱۳۲۱  معصومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 15 =