معرفی مدل های کابینت آشپزخانه و راهنمای انتخاب مدل کابینت آشپزخانه کرج
29 می

معرفی مدل های کابینت آشپزخانه و راهنمای انتخاب مدل کابینت آشپزخانه کرج

برای انتخاب مدل کابینت ام دی اف باید به مواردی از جمله طرح کابینت، جنس کابینت، رنگ کابینت ، براق و یا مات بودن و همچنین کلاسیک و یا مدرن بودن کابینت توجه کرد که سایت نوین آرارات ( کابینت آشپزخانه کرج) در مورد این موارد توضیح مختصری میدهد.

نکته مهم در انتخاب کابینت آشپزخانه این است که موارد بالا را باید طوری انتخاب شوند که همگی با هم هماهنگی داشته باشند.

سبک کابینت:

کابینت کلاسیک: این سبک خاص و به نوعی سنتی کابینت که پایه ان چوب میباشد ولی به علت هزینه بالای چوب معمولا از جنس ام دی اف با روکش پی وی سی برای ساخت این نوع کابینت استفاده میکنند .درب های این نوع کابینت،  ابزار خورده و زیرچراغی و تاج برجسته دارند. گل ها و طرح ها و سر ستون های خاص در این نوع کابینت زیبایی خاصی به این سبک میدهند. در این نوع کابینت ها عمدتا از یک رنگ استفاده میشود.

به این سبک کابینت ممبران، کلاسیک و وکیوم گفته میشوند و قیمت  این نوع کابینت در تهران از متری ۸۵۰ هزار تومان به بالا با توجه به طرح میباشد و قیمت در این کابینت آشپزخانه کرج از متری ۷۵۰ به بالا است.

کابینت های براق :

کابینت هایی که سطح ان ها یک لایه پلکسی گلاس که شفاف و بی رنگ هستند. از این نوع کابینت ها به عنوان کابینت های مدرن یاد میکنن و معمولا در طراحی این نوع کابینت ها از دو یا سه رنگ استفاده میشوند. در بازار به ورق های براق هایگلاس میگویند که قیمت ان ها از کابینت های ممبران ارزان تر و از کابینت های مات عمدتا گران تر میباشند.برای مطالعه تفاوت های  کابینت های هایگلاس و مات به مقاله دیگر کابینت سازی در کرج  مراجعه نمایید.

 

 

– کابينت آشپزخانه مات و ساده:

این نوع کابینت های ام دی اف ساده هستند در سمپل رنگ های این نوع ورق ها جدیدا رنگ های زیبا و شیکی تولید شده اند و با توجه به اینکه اینکه ورق های مات قیمت پایین تری نسبت به هایگلاس و ممبران دارند برای افراد که سادگی و شیک بودن رو توام با هزینه کمتر میخواهند بسیار مناسب هستند.این نوع کابینت آشپزخانه کرج از متری ۳۹۰ هزار تومان به بالا میباشد.در قسمت قیمت کابینت آشپزخانه کرج  و تهران را میتوانید قیمت ها و نحوه محاسبه را بخوانید.
دقت داشته باشید که بدنه این نوع کابینت ها یکسان میباشند و درب ها متفاوت هستند شما میتوانید بعد از این که سبک کابینت ام دی اف خود را مشخص کردین طرح خود را نیز با توجه به پلن آشپزخانه خود انتخاب کنید که ایا فر و مایکروفر هم در طراحی کابینت آشپزخانه باشد؟جای ماشین لباسشویی و ظرفشویی؟ اپن در طراحی باشد یا جزیره؟میز ناهار خوری باشد یا خیر؟

کابینت در تهران

در صورت هرگونه سوال در مورد توضیحات بالا شما میتوانید با کابینت آرارات(کابینت سازی کرج) تماس گرفته و یا برای مشاوره با تلگرام شماره زیر در ارتباط باشید:

۰۹۱۲۰۵۶۱۳۲۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =